Kalp Ağrısı



Koroner arter hastalığında (kalp damarlarında tıkanıklık) en temel yakınma, göğüs ağrısıdır.

Koroner damarlarda tıkanıklık olduğunda ortaya çıkan ağrı, göğüs duvarının ardında, sıkıştıran, ağırlık- baskı yapıcı tarzda (çoğu zaman sanki göğüs duvarına biri oturmuş hissi veren) bir ağrıdır. Bu ağrı künt bir ağrıdır. Batıcı tarzda değildir, nefes alıp vermekle ya da hareketle artış ya da azalma göstermez. Çoğunlukla efor sarfetmekle, sinirlenmekle veya soğukla ortaya çıkar. Sol kola, omuzlara, boyuna, sırta, karın ve çeneye yayılabilir. (Bazen de sadece bu bölgelerden birinde hissedilir.)

Genellikle 10- 15 dakikadan az süren, dinlenmekle veya koroner damarları genişleten ilaç almakla geçen bir ağrıdır. Zaman zaman ağrıya sıkıntı hissi, terleme, baş dönmesi ve bulantı eşlik edebilir. Ancak bazen daralmış olan damar bölgesinde dinamik değişiklikler olabilir ve o zaman ağrı istirahat halindeyken gelir, daha uzun sürer ve ilaca cevap vermeyebilir. Bu tür göğüs ağrısı kolaylıkla bir kalp krizine yol açabileceğinden çok daha tehlikelidir.

Her göğüs ağrısı kalp ile ilgili midir?

Göğüs ağrısı kalp dışı birçok nedene bağlı olarak ortaya çıkabilir. Göğüs kafesindeki kaslar, sinirler, bağlar ve benzeri yapılara ait olabileceği gibi sindirim sistemi (safra kesesi, mide, yemek borusu vs) hastalıkları ile de ilgili olabilir.

Yayınlanma Tarihi : 19.12.2012 18:03:57





Kalp Ağrısı Yorumları ve Tartışma Forumları  
İsminiz 
Yorumunuz 
Güvenlik
 
 Kırmızı renk ile yazılan sayıyı girin
   

48 Yorum Yapılmış "Kalp Ağrısı"

KENAN

Hocam benim göğsümün sol tarafında ağrı ve uyuşma oluyor bazen sol kolumda da oluyor kaç kere doktara gittim senin kalbinde bi sorun yok dediler ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim yardım edin

2014-05-21

Kullanıcı oyu: 4,5

Kevser

İyi günler benim bir haftadır adığım her nefeste kalbim ağrıyor derin nefes alınca kalbim daha çok ağrıyor hareket edince, gülünce hapşırınca.. Ama bu sabah ağrıyla uyandım sonra nefes alınca kalbimin oralarda hırıltı gibi bi ses oluştu sebebi ne olabilir

2014-05-09

Kullanıcı oyu: 4,5

kerem

Sol omzumda vede göğsümde ağri var göğsümdeki ağrı biraz batma gibi bu durum sinirlerimi bozuyo ne yapabilirim

2014-03-13

Kullanıcı oyu: 4,5

vahit can

yaşım 35 kalpte ağrı nedeniyle doktora gittim cekap dahil muayene sonucunda kas ağrısı teşhisi konuldu 5 6 kez muayene oldu her doktorun kararı aynı oldu ağrıkesici verdiler bazen çok ağrı veriyor kesin tedavi nasıl olabilirim ne yapmam lazı teşekkürler

2014-02-21

Kullanıcı oyu: 4,5

DENİZ

yeni işe başladım 1,5 ay oldu 2,3 gündür kalbim sıkışıyor gibi ağrıyor sırtıma vuruyor çok stresli birzaman geçiriyorum bir süredir bide faverin kullanıyodum 4senedir yeni bıraktım sinirlerim gergin çok sebebi ne olabilir

2014-02-12

Kullanıcı oyu: 4,5

ercan

iyi gunler,kalbimde bir anda baskı olusuyor sanki birisi aniden eliyle ustune bastirmis gibi ve bu bir kac saniye suruyor o an oksuruyorum hemen,genellikle cok yorgun oldugum zamanlarda oluyor,ama durduk yerde hicbir sey yapmadigim zamanlardada ayni sey oluyor,yorgunluguma bagli degil sanirim .iki uc gune bir surekli oluyor hatta bu sebeble sigarayida biraktim 6 ay once sigaradan oluyordur diye,ama hala devam ediyor bu beni korkutuyor gercekten hocam,cevabiniz icin simdiden tesekkurler…Iyi gunler diliyorum

2014-01-25

Kullanıcı oyu: 4,5

veysel

nefes almakta bazen zorlanıyorum kolestorum yuksek cıkmsıtı kalp bolgesınde agırlıklar cokuyo gozum altı deyışik bişekılde yeşileşerek şişyıo sol tarafımda karın bolgesınde agırlarım var yürürken cok cabuk yorulyorum
üst gecıtlerde yurukenyurume fırsatım olmuyor basım donuyor yardımcı olurmusunz

2013-10-23

Kullanıcı oyu: 4,5

Adsız

Merhaba sol göğüsümün kalbime çok yakın yerine sancı giriyor 4-5 dk falan sürüyor yaşım 12.5 bu normal mi ?

2013-08-14

Kullanıcı oyu: 4,5

Rabia

merhaba 15 yaşndayım son 1 aydr gözümün önüne kararıyor başım dönüyor terliyorum sol gögusume şimşek çakar gibi bölum bolum agrı giriyor . Lenfoma Ebv tanım var onla ilgisi olabilir mi acaba ?

2013-07-25

Kullanıcı oyu: 4,5

ökkeş

sigarayı az için geçer gider

2013-07-22

Kullanıcı oyu: 4,5

tülin şahin

göğüs arasına şiddetli sancı 1,2saniye sürüyor saat başı geliyor boynum sürekli ağriyor sırtım veomuzlarım çokağrıyor,halsizim çabuk yoruluyorum.

2013-06-29

Kullanıcı oyu: 4,5

muhammet

benim kalbimin olduğu tarafa bişey batiyomuş gibi oluyo sonra gidiyo simsek gibi kalbimden sağ goğùsüme doğru gidio saniyelik bi sıcaklık basio sonra normala donuyo bi sorun varmi acaba

2013-06-26

Kullanıcı oyu: 4,5

sevda

sol kolumda uyuşma var sırtıma ağrı giriyor nefes darlığı yaşıyorum

2013-06-19

Kullanıcı oyu: 4,5

Ayhan gök

Sol kolum uyuşüyor kalp ağrısı yani sol göğsümün altı ağrıyor

2013-06-15

Kullanıcı oyu: 4,5

ismail

selam arkadaslar ben ismail yunanistandan , ben bir panik atak ahastasiyim evhamliyim da biraz benim kalbimde teklemeler olurdu panika atakrtan dolayi doktora gittiysem kkac yere gittiysdem birsey yok dediler dogru yok ALLAHA sukurler olsun ama bu son iki gundur yine bir evham aldi beni gidiyor kalbimin ustunde agrilar dgilde boyle siplemeler oluiyo hafifte agrilar lcok hafif, ama batmalar cok oluyu hele iki gundur maf oluyorum hastaneye acile gitmerkten biktim 1 sene once 6 ay boyunca her hafta acil servisteyidim doktorlar bikti beni gormeye, ama simdi psikiatri destegi aliyorum gayet iyim ama su kalp baitslari olmasa cok daha guzel olacak ama oluyo hele ara sira kalp teklemesi olumuyomu varya olup olup diriliyorum :/

2013-06-11

Kullanıcı oyu: 4,5

nilay

son 15 gündür sol göğsümde başlayıp sırtıma vuran bir ağrı var bununla birlikte iki göğsümün srsında bir baskı nasıl anlatsam değişik bir ağrı var sanki aldığım nefes yetmiyor.Korkuyorum annemi kalp hastalığından kaybettim...

2013-06-09

Kullanıcı oyu: 4,5

menekşe

benim kalbim ağrıdığında sanki kalbime bişe batıyomuş gibi oluyo nefes alamıyorum olduğum yere oturuyorum daha sonrasında ağrı omuzlarıma geçiyor ağrısı fazla sürmüyor ama etkisi çok fazla oluyor

2013-06-09

Kullanıcı oyu: 4,5

bilge

2 gündür kalbimde sıkışma ve tansiyonumda düşük sürekli,sol omzumda ve boynumda ağrı var,gözlerimde bulanık görüyor korkumdan doktora gidemiyorum yatıyorum sürekli

Editör Mesajı :
neden korkuyorsunuz ?

2013-06-05

Kullanıcı oyu: 4,5

nesli

durduk yere bi anda kalbim ağrıyo,sızlıyo,nefes alamıyorum

2013-06-05

Kullanıcı oyu: 4,5

diyorki

benim kalbim 2gündür ağrıyo

2013-06-03

Kullanıcı oyu: 4,5

Ay$e

Benin alti aydir gogsumun soltarafina sanki bicak sapliyorlar gitmedigim kardiyoleji kalmadi butun tahlilerimi yaptilar anju bile yaptilar hersey temiz dediler ama ben ikna olmadim ne yacami bilmiyorum

2013-05-25

Kullanıcı oyu: 4,5

ELİFCAN

KORKTUĞUMDA KALBİM AĞRIYO BUNUN NEDENİ Nİ BULUYOMUSUNUZ

2013-05-22

Kullanıcı oyu: 4,5

Abdullah

benim sadece kalbim ağrıyor telefonla çok uğraşıyon telefondan olabilirmiki haberlerdede telefonun kalbin ritmini bozuyormuğunu söğlüyor

2013-05-18

Kullanıcı oyu: 4,5

Soner Durdu

Arkadaşlar ben bundan 11 ay evvel tıbbi terimle arrest olmuş yani kalp krizi neticesinde 35 dk boyunca kalbi durmuş bir insanım .. Kalple alakalı sorununuz olduğunu düşünüyorsanız kesinlikle ciddiye alın . Kesinlikle konunun uzmanı bir hekime başvurun. Herkese geçmiş olsun ..

2013-05-16

Kullanıcı oyu: 4,5

esra aydın

merhaba benımde arasıra solgogsumde agrı gogus altımda batma oluyo ve nefes alırken artma oluyo eko cetrdım bısey çıkmadı devam edıyo kadıyolojıye gıtsemmı karar veremedim korkuyormda teskkrlr

2013-05-11

Kullanıcı oyu: 4,5

Alper Türkmen

Kalbim çoğ ağyıroy 13 yaşındayım bir çare bulun ölecem okulda hiç dayanamadım

2013-05-07

Kullanıcı oyu: 4,5

Zeynep Zileli

Kalp ağrısı ve sıkışması şikayetiyle doktora gittim fakat sonuçlarım temiz çıktı. EKG ve EFOR çekildi ancak temizdi. Ama kalbim hala ağrıyor ve hala sıkışıyor. Hastalık belirlenememiş veya başka bi durum olabilirmi? Lütfe yardımcı olun.

2013-04-27

Kullanıcı oyu: 4,5

zeynep

gogustenmı kalptenmı bılmıyorum bazı zaman cok agrı yapıyo doktora korkudan gıdemıyorum bana bılgı verırmıaınız

2013-04-27

Kullanıcı oyu: 4,5

osman

kalbımde gugsumde agrı var ceneme ve sol kolumda uysma var nedendır

2013-04-14

Kullanıcı oyu: 4,5

tuğçe

benim yaklaşık 5 gündür kalbimde bir sancı var ve bugün kolum ile sol arka küreğime ağrı girdi 19 yaşındayım ve bu ağrı geçen yıldan beri ara ara tekrarlıyor hiç doktora başvurmadım acaba bunun nedeni ne olabilir?

2013-04-10

Kullanıcı oyu: 4,5

hasan

kalp kapakları kalınaşma var dediler ne anama gelir

2013-04-09

Kullanıcı oyu: 4,5

ayse sera

kalp ağrısı oluyo nefes alamıyorum ve sol kolum çok ağrıyo ben 14 yaşındayım kalp krizi geçirme olasılığım var mı?

2013-04-03

Kullanıcı oyu: 4,5

berat

uzun yolda yürürken kalp ağrısı çekiyorum ve kalbim uzun süre ağrıyor

2013-03-28

Kullanıcı oyu: 4,5

NECLA

SOL GÖĞSÜMDE AĞRI VAR SANKİ BİRİ BASTIRIYOR BAZEN SOL KOLUM UYUŞUYOR AĞRIYOR.

2013-03-25

Kullanıcı oyu: 4,5

münevver

kalbimde bir yorgunluk hissediyorum nefes alıp vermekte bile sıkıntı çekiyorum sizce bunun sebebi kalple ilgili ola bilirmi

2013-03-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Ayşe

ben 1 hafta sonra sınava gircem strestten kalbime ağrı yapıyo ve çenem kasılıyoo randevu aldım pazartesiye inş. düzelir.

2013-03-15

Kullanıcı oyu: 4,5

Selman

slm Kalbin Ağrıyor sanki bir şey batırır gibi sürekli acıyor nedeni nedir acaba

2013-03-15

Kullanıcı oyu: 4,5

reyhan

sol göğsüm sık sık ağrıyıp sıkışıyor kolumada ani bir ağrı oluşuyor doktora gittim kaslarda hafif daralma var dedi ilac vermedi ağrı devam ediyor

2013-03-05

Kullanıcı oyu: 4,5

eylül

benim kalbim ağrıyo, özelliklede öksürürken,gülerken napcam bilmiyom yardım edin.

2013-02-18

Kullanıcı oyu: 4,5

servet özcan

sol göğüs üstünde arasıra batar oluyor koltuk altından belime vuruyor bazen meme ucumda sıktırma gibi sıkın tı olup geçiyor kalbim hızlı atıyogibi oluyo neden .

2013-02-17

Kullanıcı oyu: 4,5

elçin

slm benim kalbim durup dururken hızkı atıyor ve kendimi yorgun hissediyorum ve bu beş dakika sürüyor sonra geçiyor doktorada gittim ama hiç bir teşşis koyamadı bana yardımcı ola bilirmisiniz

2013-02-14

Kullanıcı oyu: 4,5

taner

bnm kalbımde sanıyelık agrılar meydana gelıo sankı ıcnde bı bosluk varmıs oraya hava doluomus gıbı oluo o esnada butun gucum kuvvetım kesılıo bırde o esnada ıcımden asırı derecede oksurmek gelıo bu konuda bana yardımcı olabılırmısınız acaba tesekkur ederım

2013-02-08

Kullanıcı oyu: 4,5

leyla

sag gögsüm agrıyor kücük kücük toplar var gibi

2013-02-05

Kullanıcı oyu: 4,5

Tugay

son 1 haftadır göğüs bölümüm ağırıyor.Kalbimde sıkışıyor futbol oynuyorum sorun olurmu ?

2013-02-05

Kullanıcı oyu: 4,5

sefa kaş

küçük tansiyon dört beş ve gıdıklanmayla birlikte ağrı var göğüste kola vuruyor bazen yaş 44 alı saha yapıyor

2013-02-02

Kullanıcı oyu: 4,5

onur

6 ay once soguk algınlıgından bayılıp dustum ayıldıgımda panık atak gecırdım ılaclarla duzelmeye basladım su an hafıf hafıf agrı ve batmalar olusmakta nedenı ne olabılır?

2013-02-01

Kullanıcı oyu: 4,5

Admin

Kalp Ağrısı hakkında siz ne düşünüyorsunuz. Lütfen düşüncelerinizi bizimle ve diğer kullanıcılar ile paylaşın, Kalp Ağrısı konusunu geliştirmemize ve en doğru bilgileri sunmamıza yardımcı olun.

2013-01-28

Kullanıcı oyu: 4,5

tolga.dizdar

Kalpimden arasiraösizi ve arasira batmalar igne batmasi gibi agrilar oluyor bazende gogus kafesimde baski acaba neden

2013-01-27

Kullanıcı oyu: 4,5
Diğer (48) yorumu göster













#



Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | RSS Kaynağı | Yardım Forumları

Kalp Ağrısı, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

DMCA.com

Ekim - 2014